Kylläpä tässä nyt tuli pienestä asiasta hyvälle tuulelle ; nimittäin vaaka kertoi mun juuri hetki sitten painavan 58,8 kiloa :) 400g vähemmän kuin illalla! Jotain taikaa tosiaan lie siis tässä että antaa masun rauhassa tyhjentyä reippaan kaksitoista tuntia yön aikana.

Nyt kun vaan ei tästä taas päästäis kamalasti lipsumaan loppuviikon aikana...

Edistys tällä hetkellä lähtöpainoon on kuitenkin jo 5,7 kiloa, luulisi olevan hyvä jatkaa. Ehkä pitäisi alkaa kokeilemaan sitä miss Suomi - kandidaatti Viktoria Sinjakovan dieettiä, jossa mussutetaan "rasvaa polttavia hedelmiä, kuten ananasta ja greippiä, ja juodaan vihreää teetä". Mikään hedelmä ei kyllä mun uskoni mukaan rasvaa polta vaikka mikä kirjekurssilla diplominsa hankkinut amerikkalaislääkäri niin väittäisi,mutta kai sitä nyt väkisinkin laihtuu jos vetää vaan puolikkaan greipin ja tölkin säilykeananasta päivässä, plus litratolkulla nesteitä.

Leikki sikseen - ajattelin kuitenkin joka tapauksessa vähän koittaa tehdä syömisestä suunnitelmallisempaa - nyt se on mennyt yleensä vähän niin että otetaan mitä on, enkä ole kaloreita laskenut, olen vain vähentänyt määriä, mikä periaattessa on ihan hyvä konsti myös ja on näköjään jopa toiminut. Mutta olen vähän huolissaan proteiinin saannista, lihaksia olisi ikävä menettää. Sitä pitää siis jotenkin alkaa ymppäämään mukaan - ehkä iltapalan voisi korvata vaan protskupirtelöllä? Ei nyt paljon huonompi vaihtoehto voi olla kuin joku Nutrilettin shake. 

Mutta nyt, kohti töitä! Ihanaa päivää kaikille, minä ainakin olen hyvällä tuulella, toivottavasti se on tarttuvaa :)